Gamzeeeeee Kızlar bebeğim 8 Aylık ismiyle seslendiğimde çok nadir bakıyor acaba daha anlamıyor mu ne zaman tam anlamıyla ismine tepki verir sizde durumlar nasıldı
mariecurie20 Gamzeeeeee 10 aylık bazen bakıyor işine gelmezse bakmıyor. Adını biliyordur ama bakmak istemiyordur. Bizimki hep öyleydi.
Mom987 Gamzeeeeee Siz devam edin söylemeye bazen başka bir işle uğraşıp bakmıyor olabilir normal biz bile dalabiliyoruz
Sevgilimmm Gamzeeeeee 1 yaşında işine gelirse bakiyor gelmezse bakmıyor. Siz sürekli seslenin ismiyle. O aylarda benim bebeğim de pek bakmıyordu
Gamzeeeeee mariecurie20 iki ismi var Ahmet Yusuf bazen tek tek söylüyorum Yusuf deyince bakıyor ama Ahmet deyince pek oralı değil 😊
Gamzeeeeee Sevgilimmm hep gözü bir yerlerde nerden ne alsam diye bakıyor hiç oralı olmuyor seslenince