Meraba arkadaşlar bebeğm 4 ayına yeni girdi sütünü biraz gec versem bidaha asla içmiyor durmadan ağlıyor uykusz olmasına rağmen uyumuyor taaki biraz oyalanıp kendi kendi uykuya dalıp 10 dk uyuduktan snra tutuyor aynı durumu yaşayan varmı ya cok aşırı ağlıyor dısarda cok sorun oluyor benim için