Baharinannesi Kızlar bebeğim 8 buçuk olmak üzere ama ağladığında göz yaşı akmıyor sizinde öyle mi neden olababilir ki ciddi bir sorun mu sıkıntı mı var demek???
Gmzdgs Baharinannesi hiç bir bilgim yok ama agladıgında akar normalde belki göz yaşı kanalları tıkalıdır öyle bişey varmış doktora muayene ettirin bence
Bebegimm1 Baharinannesi korkutmak istemem ama benim ki 1bucuk aylikken fark etmistim cok az akmaya baslamisti simdi 2bucuk aylik agladiginda akıyor bi kontrol ettirin doktorunuza derim
Minikuzu Baharinannesi 5 aya kadar hiç göz yaşını görmemiştim ve hiç niye akmıyor diye düşünmedim. 5. Ay göz muayenesine gitmiştik doktor yanakların sıktı muayene etmek için gözyaşı hemen pıt:) sizde göz muayenesine götürün içinizde kalmasın belkide ağlayacak kadar derdi yoktur :))
Mesutefe Baharinannesi ya ilgisi varmıdır bilmiyorum da ben su verdikten sonra göz yaşı akmaya başladı belki de tesadüf bilemedim 6 7 aylarara kadar yoktu göz yaşı
Lidya-t Göz yaşı kanalları tıkalı olabilir göz çukurlarına masaj yapın açılıyor eğer ilerlemişse operasyon yapıyorlar .İnternetten tam nereye yapacağınızı izleyin derim
Gmzdgs Baharinannesi inan ne kadar ciddi bir hastalık bilmiyorum hiç karşılaşmadım muayene ettirmenizde fayda var
Lidya-t Baharinannesi Bizimde ilk üç ay gözyaşı akmıyordu masaj yaptım sürekli şuan 9 aylık olduk ağlayınca artık gözyaşı akıyor .
Baharinannesi Lidya-t Bn sürekli diyordum niye akmaz fln diye de hani öyle çok ağlamıyor ki ne akacak diyorlardı
Baharinannesi Minikuzu evet bana da öyle diyorlar hep sanki o kadar çok neye ağlıyor da gözyaşı akacak fln diye ama bilmiyorum 🤷🏼
3children1mom Baharinannesi Bebekler 3 bucuk 4 aylığa kadar ağladığında göz yaşı akmaz sizin bebeğiniz 7 8 aylık olmuş normal değil bir hekime danışın
Baharinannesi Edanur0636 çok böyle çatlayacak gibi ağlarsa (örneğin uykudan uyandığında yanında kimse olmaz ise öyle bayya derin ağlıyor) ama başka zaman normal ağlamada hala yok göz yaşı Ağlamaya müsade etmeyince mi görmüyoruz yoksa göz yaşını tabi orasını da düşünmüyor değilim
Edanur0636 Baharinannesi merhaba bu sorun için doktora gittiniz mi acaba kızım 1 yaşında hala ağlayınca gözyaşı akmıyor ama çapaklanma vs yok. Çok az su içiyor ondanmı acaba?