Kronolojik 4 ay 19 günlük düzeltilmiş 1.5 aylığız ve bugün memeyi reddetti mamada kullanıyoruz ama anne sütüde emiyordu bugün asla emziremedim aç bıraktım biraz emsin diye ama sürekli ağlama krizine giriyor emerken bı tür sorun yaşayan oldu mu çok stres oldum ne yapmam gerekir memeyi bırakmak mı istiyor artık