Kızlar bebeğim ikibucuk aylık ama son beş gündür aşırı huzursuz neden anlamıyorum evet kolik bir bebekti tam biraz sakinledi derken smdi yok yine aynı gündüzleri hiç durmaj yok emzirsemde altını alsam masaj yapsamda yok Allah yok ,gazinida güzel çıkarıyor aslında sürekli afedersinz osuruyor ve emzrdikten snra geyiriyorda , ama bu son zamanlarsa elini emiyor sürekli ve aşırı salyasi akıyor hiç böyle yapmıyordu bu neden olur anlam veremiyorum ,calpol şurubu veriyorum acaba ağrısını var diye insanda fayda yok