Ben de çok hevesliydim gittim 400 liralık masraf yaptım. Tabaklar, meyve emzikleri, bardaklar, kaşıklar, kaşık kutuları, önlükler, tencereler, kavanozlar vs aldım. Sonuç yemeyen bir bebe 😅
işin şakası bir yana bence o kadar abartmaya gerek yokmuş. Bence,
-Buharlı pişirici yoğurt makinası vs zerre gerek yok
-küçük bir çelik tencere iş görür
-Kollu önlük alın
-mama sandalyesi kesinlikle olmalı yoksa orda burda elinizle tabak dolaşırsınız. Portatif basit önünde oyuncak olmayan bir model olsun
-Silikon kaşıklar bence çok rahatsızdı tatlı ya da çay kaşıkları iş görür
-yoğurt için küçük kavanoz edinin. Şu meyve pürelerinin satıldığı küçük kavanozlar gibi. 1-2 tane olsa yeter taze olması açısından.
-onun dışında zaten 2 ay tadım süreci olcak o yüzden ihtiyacınız oldukça alırsınız bir şeyleri.