Prensesminik42 benim kızım 8 aylıkken anne demeye başladı inanamadım başta istemsiz bi şekilde söylüyor sandım sürekli tekrarlamaya başladı.şimdi 14 aylık mama dede baba Azra Tuba Kaan kar gel ver nannane (anneannesine öyle sesleniyor)babınne ( babaanneye sesleniyor).bugün makarna yiyordu makarna dedim onu da tekrarladı.aşırı geveze 😂🙈erken konuşmasını kendime bağlıyorum gün içinde sürekli iletişim halindeyiz gerçeği anlatarak yapıyorum bende gevezeyim yazının uzunluğundan anlamışsınızdır 😂🙈