nehirim_ https://hizliresim.com/WO2XN3 arkadaşlar bakarmısınız neden böyle acaba doktora attım geçer diyor bebeği böyle olan varmı çocuk doktoruna götürecem ama sizlerde de varmı merak ettim düzelirmi
Deren_Hatun nehirim_ aaa canım nasıl doktormuş o öyle ? Resmen fıtığa benziyor. Benim kızımda azıcık çıkıntı vardı doktorumuz fıtık olduğunu söylemişti
1tinybean nehirim_ Ya bir doktorunuza göstermenizde fayda var korkutmak istemem ama göbek fıtığı gibi geldi bana.
nehirim_ 1tinybean evimiz hastaneye uzak benimde dikişlerim çok fazlaydı ve arabamız olmadığı için götüremedim ama en kısa zamanda götürmeye çalışacağım yarın başka bir doktora atıcam fıtık mıdır ya çok korkuyırum
irva nehirim_ Göbek fıtığı var öyle 1 cm 2 cm kadar da değil yani.Başka doktora görünmenizde fayda var.
ElifTGM nehirim_ canım göbek fıtığı gibi görünüyor. En kısa zamanda bi götür. Farklı bir doktora götür istersen. Yani pek geçen birşey değil bu.
Pnnr nehirim_ Bizimde böyleydi göbek fıtığı dedi doktor 6aya kadar düzelmezse işlem uygulaniyomus ama düzeldi çok şükür gazindan dolayi ağladığı için cok çıkmıştı oda fıtık yapmis. Geçecek İňşallah 🌼
Burcu_94 nehirim_ canım olabiliyo bazı bebeklerde 1 lira varya onla sürekli sar içeri girer tabi bide başka doktorada götür
Pnnr nehirim_ Doktora sordum yani içimiz gidiyor diye bu ona hiç ağrı yapmaz dedi agirlik koy falan dedi yada elimle duzeltiyodum kendi kendine geçtigi için nasıl işlem bilmiyorum ya aynıydı bebeginizinki gibi geçti yani sürekli foto atiyodum doktora oda bikmadan ayni şeyleri anlatiyodu bana
Yaren2901 Bu göbek fıtığı bana doktorumuz sakın hic müdahale etmeyin dedi (para falan koyan varmış üstüne ya da fıtık bandı kullanan varmış) hic bisey yapmadik 3. 4. Ayinda grçti tamamen kilo aldıkca toparliyo bisey yapmamanizi öneririm🌸
nehirim_ Yaren2901 bana da para bırak dediler 2 3 gün bıraktım sonra kan oldu üstü bırakmadım daha doktora götüreyim ne diyecek ona göre
_mercanligunler nehirim_ para falan sarmayın Alla aşkına ne alaka para ya , göbek fıtığı bizde de vardı zamanla geçti, sadece çok ağladığı zaman daha fazla çıkıyordu.
Yaren2901 nehirim_ inanım aynı bu şekilde büyüktü kızımınki de, ben şahsen iyi ki doktorumuzu dinlemişim git gide küçülerek bitti tamamen. Zaten 1 yaşına kadar süresi var geçmezse eğer öyle tedavi ediyoruz dediler
Pnnr nehirim_ Şöyle soyliyim oglum kolik gaz sancısı çeken bebekti ve 6 ay aglamasi durmadi haliyle göbeği hep dışarı firladi böyle 6aya kadar geçti ama.siz yinede doktorla görüşün içiniz rahatlasin.
tekgamzelimm nehirim_ çocuk cerrahisine gösterin, kızımda da vardı gaz ve ikinmaktan oldu. Genellikle büyüyünce geçiyomus ama mutlaka cerrah görsün.