Benimde kızım doğumdan beri sırt üstü ve sağa doğru yatıyor sağa doğru yastık izi ve düzleşme başladı. 5 aylık kızım bu arada. Napsamda sola doğru yatıramıyorum geceleri. Gündüz benim kontrolümde hep sola yatırıyorum her iki taraf eşitleniyor gibi oldu. Ama Kafasının üst kısmı düx top gibi değil . Herkes düzelir diyor ama siz sağ sol şeklinde yatırmaya özen gösterin gündüzleri