bir_annee herkese merhaba, 6 günlük anneyim ve sütüm yetmiyor:( şuan ne duyduysam deniyorum malt içeceği, humana çayı, ıncir çayı, kuru dut. kaç günde sütünüz arttı kızlar? boşuna mı panik yapıyorum? mama vermek zorunda kaldıkça moralim çok bozuluyor:(
Csknozge bir_annee sakın kendinize dert etmeyin streste yapmayın süt öyle bir an da pat diye gelen çoğalan birşey değil zamanla oluyor o yüzden akışına bırakın hiç anne sütü alamayan bebekler var öyle düşünün bu kötü bişey değil önemli olan bebeğinizin karnının doyması huzurlu olması herşeyi akışına bırakın siz taktıkca sütünüz gelmez en büyük düşman stres ( ben cok kötü geçirdim o dönemleri o yüzden yazıyorum benim sütüm tamamen gitti sadece mama alıyor)
antropologanne bir_annee Birda bir annenin tarifiydi, pekmezin içerisine tereyağ eritip iciyorsun. Tam ölçüyü bilemiyorum. Ise yaradigini söyleyen çok anne vardı. Bunun dışında sũt üretimini etkileyen tek şey moral. Kendinizi strese sokmayın. Bol bol emzirin, makineniz varsa saĝım yapın. Hiç olumsuz düşünmeyin. Insallah bol sütlü günleriniz olsun 🙏
Sakura-chan bir_annee sütun geliyor canım. Bebeğinin şuanda tek bildiği şey meme . O sebeple aranıyor sürekli orada güvende hissediyor. Geçecek bu zamanlar sen mama verme devam et . Stres yapma bol su iç . O çaylar fasa fiso . Psikolojik etki yapıyorlar . O çayların büyük çoğunluğu şeker .sütünün zaten büyük orani sudan oluşuyor. Tek yapman gereken su iç bolbol ve duş al emzir
bir_annee Deren_Hatun bebegim iki göğsümü emdikten sonra bile uykuya rahat geçemiyor, ağlıyor, bir de sürekli meme arıyor. zaten göğsümde de sütün indiğini hissettiren sızı gibi herhangi bir his yok.
Csknozge bir_annee çişli bez sayısı kaka sayısı bunlar önemli bebeğinizin gazı olduğu içinde öyle yapıyor olabilir gazı olan bebekte sürekli emmek rahatlamak ister
Deren_Hatun bir_annee canım bunlar doymadığını gösteren belirtiler değil. Gazdan dolayı uykuya geçemiyor olabilir. Çişini kontrol et hemen mamaya yönelme. Hem sütün az olduğunu düşünüyorsan emdikçe daha çok gelecektir isteğini hevesini kırma
Emelaksoy 6 günlük bebeğe nasıl sutunuz yetmiyor anlamadım siz bunu nasıl anladınız bebeğinizin midesi küçücük şuan devamlı ağlıyorsa gazı vardır minigin… memede sızı olacak diyede bir şart yok olmayabilir şuan çok küçük devamlı meme istiyor annesini istiyor yavrucak aç olduğu için değil inanın buna
Kubicim En az 2 lt su içç en önemlisi su içmen, dinlenmen.. yanında biri varsa bebiş uyuyunca sende uyu dinlen.. yorgunlukta etkiliyo.. inşAllah bol sütünüz ollur
kbrmeva bir_annee canım bende mama veriyordum yetmiyor diye sonra rezene çayı içmeye başladım ılık duş aldım ve bol su iki litre filan günde iciyorumdur ve sık sık emzirdim hala siksik emziriyorum hiç sate bakmıyorum uyuyormu alıp emzirip yatırıyorum gözünü mu açtı hemen emziriyorum öyle öyle çok şükür çoğaldı canını sıkma ve bol.yesillik tüket
kbrmeva bir_annee bide benim sütüm ucgun önce geldi 10 CC filan çıkıyordu sahdigimda zamanla çoğalıyor mesela benim gogusumun biri yumusavak hiç süt yok gibi ama çocuk emdikçe süt geliyor diğeri sert yani hogusumun biri dik biri sarkık 😀🥳
kbrmeva bir_annee ben normal el.pompasi 12 TL ye aldım hani makine filan degil. Pompa gibi olan yeri sikiyorum takıyorum cekiyo sütü
DaisyMom bir_annee ah canim seni cok iyi anliyorum.Ilk hafta bende cok uzuldum bunalima girdim kizima mama verdikce.Kizima dokunmak istemedim yetemiyorum diye.Ama kendine gel uzme kendini pes etme.Soyle dusun sarilik olmasindan iyidir karni doyuyor🤲Kizim Gogsumde agliyordu.Bende emzirme sondasi aldim.Mamayi onunla verdim.Bebegim gogsumu cektikce sut indi goguslerim doldu.Biraz zor oluyor ama pes etme sakin mutlaka bul 5 veya 6 numarasini mutlaka dene.Ben e bebekten aldim.Sut az geldigi icin istedigi gibi gelmedigi icin emmek istemiyor o emmeyincede sut inmiyor.Ponpada yap.Ben ikinci haftamdan beri emziriyorum.Suan kizim 1 aylik.Doktor kontrolunde doktor emzirmeye devam et sagip verme demisti.Mamayida 6 saatte bir.Ama surekli emzirdigim icin 2 saatte bir haliyle sut cok olmuyor.Bende aksam 6 gibi 1 defa gece 12den sonra 2 veya 3 defa mama veriyorum.Gunduz bol bol emziriyorum.Bazen gogsumu bosaltmak icin gece 1 defa sagiyorum.Tavsiyelerimi mutlaka dene canim.Ten tene temasi unutma kucaginda kalsin ❤