Trnc2009 şimdi şöyle oluyor, siz post açıyorsunuz başka postlara yorum geldikçe postunuz aşağı iniyor görünmüyor. Siz postunuza birşeyler yazarak üste çıkarabilirsiniz. Bilgisi olan anne elbet yazar, bilmeyen nasıl yazıp yanlış yönlendirsin dimi?
ayrıca kaç gündür bilgi sahibi olduğum sağlık postlarına yazıyorum karşılık hiç gelmedi, bunu sizin için demedim ama isyan eden anneler var ama bazı postlardaki yorumuma tek bir karşılık geldiği yok