Matmazell_ 16/8 şeklinde yapılıyor. Kahvaltıyı atlıyorsunuz 12 de ilk öğün yeniyor. 16 da ara öğün 20 de son öğün yeniyor sonra 8 saat oruç tutuyorsunuz ama su,şekersiz çay ve kahve maden suyu içebilirsiniz. Öğünlerinizde diyet gibi sağlıklı beslenmeniz gerek. Mantığı bu anladığım kadarıyla.