Glsah55 16 aylık baba dede dyo anne hala yok ama baba yi da dedi yi de bilerek soylemiyo bu normal mi ole gelişine baba dede dyo okdr varmı böyle durum yasayan
tosbikyanak-ela- Glsah55 bizde de ilk anne dedi anane dede havhav Ahmet diyor baba yok 😀😀 16 aylığız babasının adını söylüyor baba demiyor adam kafayı yiyecek
Glsah55 efsun0_0 çoksukur 25 aylik olduk şuan bilinçli olarak bizi taniyor teyzeyi dedeyi annanneyi taniyor 2 li cümleye bsladik sizde durumlar nedir