B-firdews Merhaba arkadaşlar, 4 ay sonra inşallah oğlum olacak ve biz daha isme karar veremedik, sizlerin önerisi nelerdir 🤗
Dilara8228 B-firdews Büyük oğlumun ismi Eymen Ortanca oğlumun ismi Çınar 2 ay sonra aramıza katılacak oğlumun ismide Ege olacak inşallah
Esraaaates Oglumun ismi Bera :) peygamber efendımızın kılıç arkadaşı bera bin malik ınternetten arastırabılırsın camım anlamlarını degısık ve güZel bız severek koyduk bu ısmı
dfnprvn01 bende 5 aylık hamileyim erkek bebek bekliyoruz nasipse hâlâ karar veremedik kızımda bi çırpıda defne dedim öyle kaldı çok zor erkek bebeğe karar vermek 😐😐
VERA19 B-firdews Yavuz Selim beraber veya ayrı ayrı iki şekilde de hoşuma gidiyor🥰 Onun dışında aklıma gelenler Aras,Ata,Uraz
Tuba B-firdews iki oğlum var birinin adı Sarp, diğerinin ki Kuzey Eymen. Belki size de fikir olur💙 sağlıkla kucağınıza alın inşallah