Morrenkkadin evet her bebek farklı benim ilk bebeğim 6aylıkken oturmaya başladı yaşında da yürüdü. Şimdi ikinci bebeğimi hayretler içinde büyütüyorum 5 aylıkken emeklemeye başladı. Şimdi 8aylık koltuğun kenarında baştan sona yürüyor 😧 6aylık kontrolünde doktora götürdüğümde sedyede ayağa kalktı kendi, doktor hayret etti ama kendi çabalıyorsa engellemeyin bırakın dedi 😄 bebeğin kendi çabası önemli olan