Piremsesannesi63 ben aşırı memnunum :) oğlumu toparlayan mama diyebilirim. Ama her bebekte aynı etkiyi yaratmayabilir. Bu mama işi biraz deneme yoluyla oluyor sanırım bende başta aptamil kullanıyordum sonra değiştirdim memnunum da gaz sorunu kabızlık sorunu yok çok şükür