Karens aynı benim gbi ya bende 15 gündür meme reddi yasıyorum zaten cok azdı sütüm oğlumda emmeyince hepten kesildi gece emiyor o kadar gündüz emip çekiyor sag gögüs hala yarık lansinoh sürüyorum sütyende beyaz ihthap gbi seyler cıkıyor elle sagım pompaları var ucuz onlar onlrdn alıp sağın ben gece emdiği için gerek duymadım süt zaten azalıyor git gide 5 ay 21 günlük