Ahimess07 kayınpederim ve kayınvalidem de öyle bi dusunce yok ya ,eşimle gidersem tabi orda oluyoruz ilk ,sonra bize geçiyoruz,mesela bayramlarda bayram sabahı eşim tarafinda oluruz ,bayramlasir kahvaltı eder öyle geçeriz bizim tarafa ,ama tek başıma gittiysem babam alıyor zaten oyuzden önce bize gelceksin kalcaksin gibi bişey demiyorlar,hatta hic kalamiyorumda kaynım falan da olduğu için eşim yokken kalmyorum onlarda hiç bişey demezler ,misafirlige gideriz babamlarla onlarda bize gelir beni görmeye misafirliğe ☺️