Anneler bebeğim 26 günlük ilk doğduğu günler çok normaldi herşey, emip kendi kendine uyurdu kendi gazını bile kendi çıkarırdı, ama son 5 gündür falan hem gazdan, hem de gecelerden çok müzdaribim daha yeni güne başlamadan gece ertesi geceyi düşünüyorum çok ağlıyor uyumadan önce, en son bitkin düşüp uyuyor çocuk gün içinde de böyle mesela her bakımını yapıyoruz kucağımıza uyuyor yatağına koyduğumuz an da uyanıyor hiç böyle olmayan çocuk birden değişti 🥺😔