Herkese iyi geceler kizlar oğlum 16 aylik olucak bu hafta ikinci gebeligimden ve mememde oluşan yaralardan dolayı oğlumu sütten kesme kararı aldım bugün gündüz gayet iyi bi şekilde ilerledi anneanne ve bahanesine götürdüm biraz dikkatini dağıttım ama emerek uyuyor ve şuan çok zorlaniyorum 3.gecemiz bugün inek sutu veriyorum biberonda yatmadan önce sonrasında emzirip uyutuyodum ama bugün ilk defa nasıl uyutucagimi bilemiyorum tavsiyeleriniz önerileriniz varmı?