Evet benim bebegım de oyle artık herseyi anlıyorlar tepki veriyorlar ben normal karsılıyorum, ☺️elinden bısey aldımı yere atıyor kendini birseye kızınca oyle yapıyor bizimki kafasını yerlere duvarlar a vuruyor bende tepki vermiyorum daha cok yapar diye unutur cunku bı sure sonra ben tepki verirsem daha da cok yapar cunku