Kızlar selam ikinci doğumum ikiz gebelikti gobek deligim son 3 ay disa dogru gerildikce çıkıntı oluştu, kadın doğumcu sezeryan dikisime bakarken gobek fıtığın var genel cerrahiye gitceksin dedi . Gebelikte basina gelip kendi kendine geçen oldumu? Yada ameliyat olan olduktan sonra surec nasil oldu sancilimiydi 🤦♀️ Biri ferahlatsin beni nolur cok cnm skldi fitik olayına ikizler olunca 3 cocugum oldu otomatikmen ameliyat sureci nasıl olur bilmiyorm ☹️