gozde02 benim kızım 5 aylıkken yapıldı deri testi yapmadılar , Kan testi yaptılar.. Kan testi de normal koldan değil elinin üzerinden 3 tüp kan alıyorlar çok canı yandı , eğer çok acil değilse bebeğinizin canını yakmayın çok gereksiz , süt ürünleri yedirme tamam haricinde hepsi aynı şeyi diyor , egzaması varsa Elidel kaşıntı kremi ve Bioderma nemlendiricisi ve şampuan kullan Geçer