Bebeğim 10aylik yemek yemekte cok çok çok zorlanıyoruz. Dislerimizi çıkardık 8.ci ayimizda o aydna sonra ağız kapatıyoruz yada değişik bı oyuncağa rağmen yemiyoruz püre yapsam olmuyo puturlu hiç olmuyo mama ladim onuda yemiyoruz en son telefon izlerim dedim daha çok ağzı kapatmaya başladı napicagimi bilmiyorumm nolur yardım edin nolur 😔😔😔😔😔