Ceren canım bizde de kaşlarda çok kötü Konak çıkmıştı . Başında fazla yoktu ama kas ta çok kötüydü . Tabi ben Konak olduğunu bilmeden hemen sağlık ocağına gittim . Doktor bu Konak dedi ve baş ,Kaş ,kulak arkası ,boyun altı ve koltuk altında bile olabileceğini söyledi . Bir krem verdi ve 2 gün olmadan geçirdi şükür krem .birdaha da olmadı 🙏🙏🙏