Ben devamlı zaman tutuyordum gün sonu dk topluyordum. En çok 6saat en az 3 sa 45 dk emmişti.Çünkü acaba aaz mı emdi uyuyor yoruluyo anlamadığımdan.birde Bebek tartısı almıştım. Kilo alıyorsa sorun yok.Kilosunu devamlı takip ettim. Dr a 1 haftada hergün gittim ilk. Devamlı takip ettik. Az kilolu doğdu kızım. Ne günlerdi :)