Merhaba kızlar,
Bebeğim biraz zor bi bebek bi hata yaptım uyutmakta zorlanınca bebek arabasında uyutmaya alıştırdım. 🤦♀️ Çok kolay geliyordu yorucu değildi yani. Ama ne büyük kötülük etmişim kendime. Kızım büyüyor 5 ay 9 günlük oldu. Hareketlendi ve büyüdüğü için artık pusete zor sığıyor üstelik canı sıkıldığı anda ya da uykudan uyandığı anda poposunu kaldırıp kendini hoplatıyor. Bende bi haftadır inat ettim bebek arabasına koymuyorum. Kucağımda dik pozisyonda dans eder gibi sallıyorum hafif mayıştığı anda yatar pozisyonda kucağımda pış pış yapıyorum. Dalınca beşiğine yatırıyorum. İki gün üç gün sıkıntı yaşamadım hatta daha kolay uykuya dalmaya başladı derken sonraki günlerde tam bi felaket oldu. Kucağımda istemiyor sürekli ağlayıp bağırıyor. Bebek arabasında da durmuyor artık bu sefer de memede uyumak istiyor sadece. Bu sefer de gazlanıp çığlık çığlığa uyanıyor. Uyurken dik pozisyona getirip gazını çıkarmaya uğraşıyorum ama hemen uyanıyor yine her şey en başa dönüyor. Bana bi akıl verin tükendim artık 😣