Evet canım anneler 14 ay 7 günlük perensesimiz bensiz sanırsın nefes alamıyor. Ne oluyor bu bebeye anlamadım kaybetme korkusunu atlatmış olmamız lazım diye düşünüyorum ama çocuğum benden ayrılamıyor yemek yaparken bile paçama yapışık çok memnunum başka kimseye gitmemesinden her ortamda bana sarılmasından ama tuvalet kapısını bile örtemeyince ay ne oluyoruza döndüm biraz. Varmı benim gibi bebesi 1 dakika yanından ayrılmayan. Anca video falan izlerken peşimi bırakıyor oda belki 10 dakika oyalayıp kandırabilene aşk olsun 😂😂