Canım sen bilirsin ama bence isme özel birşey yaptırma… Şuan da sana belki erken gelecek ama 2. Bebeğin giyebilir ilerleyen dönemlerde. Yada ihtiyacı olan birine verebilirsin. Ben ebebekten bi elbise aldım, ve erkek bebek giyiminde çok güzel ürünler gelmişti salopet dahil bi bak bence 🧡🙏