MervosP merhaba. Benim bebeğim de zayıf doğdu emme refleksi yeterli olmadığı için hastanede yenidoğan bölümündeki diyetisyen hekimim mama ve biberonla vermeden önce şırıngayla beslemem konusunda destek oldu öğretti, ben serçe parmağımı bebeğimin ağzına verip emerken şırıngayla sütü sıkıyordum az az. O şekilde hem emme refleksi güçlendi hemde bendende güzel beslenmeye başladı.