Fethiiye canım sen hem gündüz hem gece uyuyabiliyor musun ? Bebek olabilir ama onlarda nihayetinde insanlar. Gece çok güzel uyuyorsa hiç dert etme bizimki de gündüz en fazla 1 saat uyuyor dün meselâ hiç uyumadı sabah 6 dan akşam 7 ye kadar. 7 de uyuttum. Yani çok normal bunlar ben gündüz bırakıyorum kendi kendine oynuyor bazende hep yanında ıstiyor beni o günlerde işlerimi akşam onu uyutunca yapıyorum