Yenidoğan bebek acsa kan şekeri düştüğünden elbette uyur. Ama bizim 2 aylık bebeklerimiz artık yenidoganliktan çıktı ve kendi aciktigini belli edebiliyorlar. Benim kızım en azından öyle uyuyorsa bırak uyusun uykuya ihtiyacı var demek ki aciktiginda illaki uyanacaktir