Bebeğim 5bucuk aylık. Dün gece biraz ağladı ama uzun süre değil, ağlarken boğazını yırtarcasına ağlıyor. Dün sesi kısılmıştı bugün iyiydi. Az önce yine huzursuzlandı çok az ağladı hemen sesi yine kısıldı. Hiç böyle olmazdı, hasta mı olacak acaba? Yarın doktoruna mesaj atacağım ama size de danışmak istedim, belki tecrübe edinmiş anneler vardır?