Serife74 2 buçuk aylık oğlum var çok ağlıyo evden dışarı çakamıyorum hastaneye gidiyoruz doktor bizi nasıl başından kovcağını sapıtıyo.. emziğe alışsa bu kadar ağlıyacağını dülünmüyorum lütfen bana yardım edin nasıl alışır??
Safiiye Serife74 cnm bn memeyi veriyorum ağzından atmaması icinde tutuyodum emziğin. Üstüne de cok hafif pıt pıt diye vuruyodum tutuyordu biraktigim zaman tabi cikartiyor tam çıkacakken tekrar yapiyodum oyle oyle alıştı smdi emziksiz uyumuyor
Mrvkrsv Serife74 sevdigi emzigi bulman lazim bikac tane dene wee baby nin alistirma icin guzel ama birazda gec kalmissin aslinda
Mrv_3535 Serife74 canım o çok emmekten bağırsakları şişmiş olabilir evet emzik güzel bir çözüm ama şunu bil ki tutmayan çocuk tutmuyo tek çözüm saatli emzirmek benim oğlum su sesine susuyodu Çeşme’yi açıyodum sakinleşiyordu
Newmommy Ozgeb merhaba bende nuk kauçuk aldım ama kaynattım üzerinde yazmıyordu kauçuk emzik kaynatılmazmış bir sıkıntı olur mu acaba bilginiz var mı
Elizbkrc Safiiye bende aynen böyle alıştırdım hatta şuan 3farklı emzik emiyor ilk alıştığı emziğin içi su alıyordu onu bıraktırdım bazen istemezse almıyor zaten o zaman zorlamıyorum ama bu taktik kesinlikle tutuyor👍
Safiiye Serife74 surekli yapma ozaman unutsun 1saat sonra tekrar dene mesela bide hemen dikkatini başka sey vermesini sagla emzigi tutunca
Kvser Serife74 hangi emziği tuttu bende 2.5sydır alışıramamdım philips var bendede ama tutmuyo ağlıyo
Safiiye Elizbkrc kesinlikle cnm 😀 bnim bebegm 1emzik emiyor hic denemedim baska bide sadece yatarken vermeye alistirdm normal zamanda verdigim zaman atiyor hemen