Kızlar tam 2 aylık olduk sütüm bazı zamanlar fazla bazı zamanlar az geliyor beslenmeyle ve dinlenememeyle alakalı kesinlikle buğün de o günlerden biri similac kullanıyorum her gün değil zor günlerde , similac mamayı içmek istemiyor yüzünü ekşitip çıkarıyor aptamil denedik onu da içmiyor. Öğrendim ki aptamil de şeker oranı yüksekmiş. Buğünde hipp organik combiotic mama aldık onu da içmedi biberondan kaşıkla verdim 2, 3 kaşık zorla😔 öyle bir ağlıyor ki farkındayım bebeğim aç ama mamayıda kabul etmiyor ..sonra internetten baktım mamada arsenik varmış kafayı yememe az kaldı… ilk doğduğunda similac mamayı içmişti malum sezeryanla doğum yapınca 3 gün sütüm gelmedi. Napıcağımı şaşırdım😞😞😞😞