Kızlar kızım 3 aylık oldu ama hâlâ kundaksız yatıramıyorum eli kolu durmadığı için uyuyamıyor yüzüne götürüyor gözünü kaşıyor tam dalacak bu sefer ağlıyor siz ne zaman bıraktınız erken mi daha yoksa geç mi kaldım nasıl alıştırdınız kundaksız yatırmaya