Kızlar 3 ay 6 günlük kıızm var her emme sonrası hep ksuuyor en son 1 ay önce Doktora gittiğimde Normal demişti ama benim iyice moralim bozulmaya başladı ya üst baş değiştirmekten artık yoruldum gerçektne çamaşır yetiştiremiyorum ne zaman geçer bu kusmalar BÖyle olup kusması biten oldumu :(