Masalll06 atlasannesi1 en uzun atak ve en zor atakmış öyle diyor geçirenler bizim yakın zamanda biter umarım 🙏🏻 sana da sabır diliyorum canım en ihtiyacn olan şey 🤭 dişlerini sıkacağın zamanlar olacak 😔
ozgekzy atlasannesi1 bizimde 3ay 20 günlükken başladı şuan 4ay 22 günlük yavaş yavaş sakinliyor ama okadar yavaş ki 😁 hala uykular berbat Allahtan meme reddi olmadı bizde aksine memeye daha çok düştü
Enigma atlasannesi1 benim kizim da 3. Ayin başından beri benzer durumlar yaşıyor. 4. Ay atagi diye tahmin ediyorum.