Güzel annelerim bir sorum olacak 4 aylık kızım çok korkuyor kucağıma alıyorum hafif böyle yukarı kaldırır gibi yapıyorum ellerini hemen yukarıya kaldırıp sanki kendini kasıyor suratı falan bir değişiyor neden olur korktuğu için mi yoksa başka birşeyden dolayı mı başına gelen var mı sizcede bir doktora götürmeli miyim