Doktorum emeklemek bi gelişme belirtisi değil emeklemeden de yürüyebilir demişti. Bu aylarda önemli olan sizden tutunup kalkabiliyomu koltuğa dayadığınızda ayaklarının üstünde basabiliyo mu bu önemli. Benimde bebeğim 10 aylık emeklemiyo sürekli aykta durmak istiyo oyun oynarken bile ayakta oynamak istiyo bu yüzden aktivite masaları var bakabilirisniz işe yarıyor ona tutunup dengede kalmaya çalışıyo