Nehirr2001 benim kızımda öyleydi aşağı yukarı bu zamanlarda her bebek aynı oluyor bunun sebebide genellikle gazla alakalı 2 saate bir emerdi diğerinin gazını tam atamadan diğerini emer yeniden gazlanırdı böyle böyle büyüdü şuanda 17 aylık ve herşey geçti sizinde geçecek biraz sabır… Ben gazına nurse harveys gaz damlasından fayda gördüm sizde deneyebilirsiniz ilave olarak kendim sürekli anason,rezene,papatya,kimyon tohumu çayları içerdim kupa kupa sütümden bebeğimede geçer oda onu rahatlatırdı bazen küçük çay kaşığıyla onunda ağzına damlatırdım ama bu tercih meselesi tabi birde kiraz çekirdeği bantları var onlardan almıştım çekirdekleri ısıtıp bebeğimin karnına koyuyordum rahatlatıyordu böyle böyle geçti gitti sizinde geçecek merak etmeyin🙏🏻