pitircik2019 ya sünnet olduğu gün ben grip oldum, şimdi 3 gün oldu sünnet olalı ve benden grip kaptı oğlum. Burnu akıyor hapsuruyo sürekli gözler yaşlı. Normalde 8 buçukta memede uyutur yatağına birakirdim 1 de falan emmeye kalkardı. Şimdi ise daha 11 de uyandı ve asla uyumuyor ayaklarımda salliyorum bıraktığım an uyanıyor bu hastalıktan mi sünnetten mi huyu değişti anlamadım.moralim çok bozuk :(