Elif1601 yani bir de hepimiz jenerasyon olarak aşılıyız yanlış değilsem. halihazırda aşıları tam olan insanların faydadan başka birşey görmemişken,aşı sayesinde bir hastalıkla tanışmamışken aşı karşıtı olması hem de bebesi için. bana fazla ironik geliyor. sizin için söylemiyorum yanlış anlamayın lütfen.