Merhaba anneler. Kızım 2 aylık ve son birkaç gündür meme çekiştirme var. Bugün daha da şiddetlendi. Bu sefer bazen memeden kendi çekiyor ağzını sonra da memeyi arıyor ağlayarak. Kendini parçalıyor ağlarken.
Sütüm geliyor bir göğsüm çok tazyikli akıyor acaba yetisemiyor mu diye düşündüm ama diğer göğsümde de aynı şeyi yapıyor. Pamukcugunu da temizledim. Burnu da tıkalı değil.Enfeksiyondan şüphelendim ama ateşi yok.Kabizlik ishal vs yok. İdrarını yapabiliyor kakasını yapabiliyor. Anlayamadım bir türlü.5 dk emiyor sonra çekip kendini yırtar gibi ağlıyor. Şimdi uykuya daldı ama böyle giderse acile götüreceğim çok strese girdim.
Daha önce bu durumu yaşayan bilen varsa yardımcı olursanız sevinirim 🙏