Iyi akşamlar kızlar bebeğim bugun bir aylık oldu ve dün sabahtan beri kakasını yapmadı o rahat sanki Ama ben stres oldum gaz çıkarıyor. Zeytin yağı sürdümayrıca karnına masaj yaptım Ama hala yapmadı. Şuan mışıl mışıl uyuyor benmi abartıyrum. Bu durum normalmi.