Kizlar benim 32 aylik kizim var 8.ayinda fark ettik sol yanagi saga gore daha sisti cocuk doktoruna goturduk cerraha yonlendirdi cerrah ultrason istedi cektirdik hicbirsey cikmadi kist yada yuzde esitsizlik cikmadi ve devamli olan birsey de ara ara sisiyor ilk zamanlar kizariyordu hatta ama suan kizarmiyor hafif bir sislik var dikaktli bakmayinca belli olmuyor tabi ki doktora goturucem tekrsrdan ama merak ediyorum basina gelen varmi
Ya surekli arastiriyorum surekli gozlerim kizimin yuzunde kafayi yiycem takinti haline geldi