Biz 2 gün önce sünnet olduk arkadaşlar çok şükür daha iyiyiz. Doktorumuz karton bardak kapatmamızı istedi bezi değmesin diye fakat sanki bebeğimi dahada huzursuz etti başka önerisi olan var mı acaba ? Sünnet külodu aldık e bebekten bebekler için olanını fakat çiş yaptığında çok sızdırıyormuş. Huzursuzlukta var gündüz uykularımız yok denecek kadar az artık. Yatağına yatırdığımda çığlık çığlığayız. Deneyimli olan anneler siz neler yaptınız bu süreci nasıl atlattınız ?😥