Gozdeela Merhaba anneler bebek telsizi almayı düşünüyorum 4,5 aylık bebeğim var , almalı mıyım ve memnun olduğunuz marka hangisi ?
Zelisblt Gozdeela Philips avent aldım kesinlikle mükemmel, en ufak bi hışırtıyı bile duyuyorsunuz. Bn çok memnun kaldım :))
As5 Ben telsiz yerine bebek kamerasi aldim bana biraz daha kullanisli gibi geliyo. Ustunu mu acti yuzune battaniye mi cekti uaman uyandi sesi cikmiyo mu derdi olmuyor en azindan