Aymese 10 aylık kızımın iştahı normalde çok iyiydi fakat son bir haftadır yemek yemiyor resmen sizin bebekleriniz ne durumda
Berenbegum Aymese yalnız değilsin cnm bizde varız 9 ayımız bitti iştahımız gitti Malesef her şeyi çok güzel yerdi şimdi ağzını asla açmıyor kafasını çeviriyor yemek yedirmek işkenceye döndü resmen n yapacam nasıl bir yol izleyecem bende bilemedim 😔
Kuzey22 Defneninannesie Aymese benimkide dokiluz ay 15 gunluk ayni sekilde hicbirsekilde yemiyor normalde iyi yiyordu mamayla dolasiyor bu ay kiloda almamis cok uzuluyorum bu duruma
Aymese Berenbegum ay çok zorlanıyorum ve kafaya takıyorum zaten zayıf birde yemeyince ne yapcağımı şaşırır oldum
Berenbegum Aymese aynen valla benimde iştahım kesildi inan ki kafaya takmaktan çok stres yaptım yediği tek şey mama
Aymese Defneninannesie ya belli olan birşeyde yok bakıyorum dişlere bide altta 2 üstte 4 tane var şuan alt yandakilere bakıyorum ama ne şişlik ne kızarıklık yok
Kuzey22 Defneninannesie ne kadar surdu bu surec canim biZim neredeyse bir ay olacak inatlasmiyorum zorlamiyorum ac birakiyorum cok sukur herseyi iyi nedendir diye dusunmekten uyuyamaz oldum
Aymese Berenbegum mamayı bile bitirmiyor bizimki ve yemek yesn diye mama sandalyesine oturtuyorum ağzına aldığını püskürtüp dışarı atıyor
ruzgarsmommm 12 aylık benimki 10.ayda basladı hala bişi yemiyor.önceden öğünlerimiz belliydi ne versek yerdi şimdi sadece meme .ama yüne aynı öğününü koyuyorum önüne bi kaşık yese kâr sayıyorum 😅