Yani o kadar üzgünüm ki bugun tam 1 aylik olduk bebeğim dün gece azcik hiriltisi vardı sabah aspiratorle çektim rahatlasin diye bugun ogleden beri sadece emmek icin kalktigi icin cok anlamadım ama hiriltisi cogaldi ve burnunu gene cekince sivilasmis su cektim öksüruyor midesi bulanıyor gibi oluyor hepsini aksam üstü 10 dk uyandi o zmn fark ettim uyurken hic biseyi yok bu arada yarin doktora goturcem ama uyulmasını acaba hastaligami baglamaliyim uff ya hep bu lanet klimadan oldu küçücük kızımı hasta ettim bide ufff